torek, 16. junij 2015

Mehke igrače in igra vlog v sodelovanju s Silly (in pa povezava do giveaway-a)

Z veseljem delim z vami informacije in izkušnje glede tega, s katerimi izdelki za otroke, igračami, oblačili ipd. sem zadovoljna in katere priporočam, zato sem zelo vesela, da lahko danes pokažem, kako smo preizkušali zelo kvalitetne mehke igrače Oskar&Ellen. Toplo priporočam.


Igrače Oskar&Ellen (in še veliko ostalih kvalitetnih izdelkov) najdete v spletni trgovini Silly. Ko me je kontaktirala ga. Nina iz omenjene trgovinice, kar nisem mogla skriti navdušenja nad idejo o sodelovanju. Izbira primernih igrač za otroka je bila tolikšna, da sem se le s težavo odločila, katere bi uporabila za naše igrarije. Predvsem so me očarale mehke igrače, zato sem izbrala za vsakega eno mehko didaktično tablo in za vsakega eno igralno torbo (primerno tudi za na pot, na obisk, v restavracijo ipd.), ki je zelo primerna za igro vlog. Seveda sta si igrače tudi delila in na koncu oba preizkusila vse ter se pri tem zelo zabavala.

Didaktična mehka tabla "Prevozna sredstva"






 Didaktična mehka tabla "Števila"





 Igralna torba "Zajčja hišica"





Igralna torba "Letališče"






Z izbranimi igračami smo preživeli kar nekaj ur igre (fotografije povejo vse, kajne?) in lahko rečem, da je bila izbira prava. Igrače Oskar&Ellen so zabavne, uporabne, poučne, prijetno mehke, ročno narejene in visoko kakovostne ter krasno spodbujajo otrokovo domišljijo. Ker smo v igri z njimi tako uživali, smo se odločili, da v sodelovanju s trgovino Silly, tudi eno izmed njih podarimo. Nagradna igra oziroma giveaway bo potekal na naši facebook strani Z ljubeznijo, Mama. Pokukajte tja in všečkajte našo stran ter sodelujte. Pokukajte pa seveda tudi na facebook stran Silly. Podarili bomo mehko didaktično tablo "Prevozna sredstva".

Klik, klik in držim pesti za vse! ;)

Z ljubeznijo, Mama.



2 komentarja:

  1. Uuuu, kakšno poletno frizuro ima Aljaž :-) Qul!

    Sodelujemo v igri (na FB) in držimo pesti, hvala za izziv :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ja. Se je tako potil, da je bilo nujno potrebno. :)

      Tudi jaz držim pesti za vas! ;)

      Izbriši